مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

چگونه از کشو گرمایش بهترین استفاده را ببرید

يكشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۵۴ ب.ظ

چگونه از کشو گرمایش بهترین استفاده را ببرید

بسیاری از خانه های مدرن دارای اجاق گاز با کشوی گرم کننده هستند، اما این اغلب برای بسیاری از صاحبان اجاق گاز تعجب آور است. در بسیاری از موارد، صاحبان خانه از کشوی کوچک زیر فر برای نگهداری ورق ها یا تابه های کوکی استفاده می کنند، اما در این کشو چیزی بیشتر از فضای ذخیره سازی وجود دارد. بنابراین، در اینجا ما چگونگی استفاده از کشو گرمایش را بررسی خواهیم کرد.

پاییز

ظروف خود را گرم کنید

سرو غذای داغ در بشقاب های سرد فقط درخواست یک غذای ولرم است. استفاده از یک بشقاب گرم به شما کمک می کند تا غذای خود را گرم نگه دارید و طعم و قوام آن را حفظ کنید. یک کشوی گرم کننده به شما امکان می دهد کاسه ها و بشقاب های خود را زیبا و برشته نگه دارید. در روزهای سرد، حتی می‌توانید لیوان‌هایتان را در کشوی گرم‌کن نگه دارید، بنابراین فنجان قهوه یا چای صبحگاهی‌تان دلپذیرتر است.

یک وعده غذایی از دست رفته را ذخیره کنید

چه تمرین فوتبال بچه‌ها دیر شود یا لازم باشد همه چیز را رها کنید تا قبل از بسته شدن به فروشگاه بروید، لازم نیست اجازه دهید غذایتان خراب شود. گاهی اوقات برنامه های شام خانوادگی شما آنطور که می خواهید پیش نمی رود، اما این بدان معنا نیست که باید به یک وعده غذایی سرد که بیرون نشسته است بسنده کنید. فقط ماهیتابه، ظرف سرو یا قابلمه خود را در کشوی گرم کن قرار دهید تا غذای شما تا آخر عصر آماده و تازه بماند.

آماده سازی غذای خود را آسان تر کنید

دور هم جمع شدن خانواده و مهمانی‌های تعطیلات می‌تواند به این معنا باشد که ساعت‌ها را در آشپزخانه صرف غذای خوشمزه می‌کنید. رسیدن به زمان بندی کامل برای تعدادی از ظروف می تواند کمی مشکل باشد. از این گذشته، وقتی در حال پختن گوشت در فر هستید، نمی خواهید سوپ شما سرد شود. یک کشوی گرم کننده می تواند راه حل ایده آلی را ارائه دهد. به جای تلاش برای درست کردن همه ظروف خود به طور همزمان یا اجازه دهید ظروف روی میز سرد شوند، می توانید اطمینان حاصل کنید که ظروف آماده شما تا زمانی که آماده سرو شوید گرم می مانند. شما می توانید استرس زمان بندی عالی را کاهش دهید و مهمانان خود را با مهارت های آشپزی خود شگفت زده کنید.

افزایش کامل خمیر را بدست آورید

paeez.sshop

اگر به ایده درست کردن پیتزای خانگی یا نان تازه پخته شده علاقه دارید، کشو گرمکن ابزاری فوق العاده در زرادخانه آشپزی شماست. به جای اشغال فضای میز و تعجب در مورد دمای محیط، می توانید کاسه را با یک ظرف آب داغ در کشوی گرم کننده خود قرار دهید. این کار نه تنها از آسیب دیدن آلاینده ها یا خمیر شما توسط حیوانات خانگی کنجکاو روی میز جلوگیری می کند، بلکه می توانید دمای ثابت تری را برای افزایش بیشتر حفظ کنید. یک کشوی گرم کننده همچنین به شما این امکان را می دهد که فر خود را از قبل گرم کنید و آماده پخت کامل نان یا پایه پیتزا خود باشید.

حوله های گرم

amazon

نیازی نیست که مزایای کشوهای گرم کننده به آشپزخانه محدود شود. اگر به ایده حوله، دمپایی یا حوله گرم علاقه دارید، می توانید یک کشوی گرم کننده داشته باشید که مخصوص قسمت دیگری از خانه شما طراحی شده است. این می تواند به شما این امکان را بدهد که حتی در خنک ترین روزها، وقتی از حمام یا دوش بیرون می آیید، احساس گرما و برشتگی داشته باشید. فقط مطمئن شوید که قبل از اینکه حوله های خود را گرم کنید، چک کنید که کشوی گرم کننده شما برای استفاده در حمام مناسب است. کشوهای گرم کننده طراحی شده برای استفاده در آشپزخانه اغلب به اندازه ای داغ می شوند که نمی توانند پارچه را ایمن گرم کنند.

یک کشوی گرم کننده دنیایی از امکانات را در خانه شما ایجاد می کند. از داشتن یک برنامه شلوغ تا اطمینان از احساس راحتی بیشتر در یک روز سرد، یک کشو گرم کننده با کیفیت خوب می تواند زندگی شما را بسیار راحت تر کند.

فروشگاه پاییز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۷
tara patso

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی