مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

لوازم خانگی پارس خزر

دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۰۴ ب.ظ

لوازم خانگی تایید شده Star-K چیست؟

ادیان مختلف دارای آداب و رسومی هستند که مردم از آن پیروی می کنند که توانایی آنها را برای انجام اعمال خاص در روزهای خاص محدود می کند - و برای برخی از ادیان که می تواند شامل عدم استفاده از وسایل باشد، مگر اینکه آنها لوازمی در حالت سبت باشند که شرایط خاصی را برآورده کنند. اساساً همه لوازم مدرن دارای اجزای الکتریکی هستند، که کارکرد یکی از آنها را بدون نقض یک رعایت تقریباً غیرممکن می کند. اما لوازم مورد تایید Star-K - از جمله محدوده حالت Sabbath و ماشین ظرفشویی حالت Sabbath - را می توان در روز شنبه استفاده کرد. لوازم سبت دارای ویژگی‌های حالت Sabbath هستند که به شما امکان می‌دهد از آن‌ها در طول مراسم مذهبی استفاده کنید، زمانی که سایر لوازم خارج از محدودیت هستند. این مطمئناً یک راحتی است زیرا اکثر مردم نمی توانند تمام روز را بدون استفاده از آنها بگذرانند.
Star-K چیست؟
ستاره-کی    paeez.shop

Star-K یک آژانس صدور گواهینامه کوشر مستقر در بالتیمور است. این آژانس نظارت ارزشمندی را در صنایع لوازم خانگی و مواد غذایی ارائه می‌کند و مطمئن می‌شود که آنها شرایط لازم برای استفاده یا تهیه در شبات را برآورده می‌کنند. Star-K بیش از 50 سال تجربه در صنعت دارد و به یک رهبر قابل اعتماد در صدور گواهینامه کوشر تبدیل شده است.
حالت سبت برای وسایل تبرید
ستون های یخچال

با حالت Sabbath در دستگاه های برودتی، همچنان می توانید از یخچال و وسایل مشابه خود استفاده کنید، اما برخی از عملکردها محدود هستند. مهمتر از همه، فاسد شدنی‌های شما را خنک نگه می‌دارد، اما حالت Sabbath چراغ‌ها، نمادها، فن‌ها، آلارم‌ها، صداها و نمایشگرهای بیرونی دستگاه را غیرفعال می‌کند. این بدان معناست که وقتی در را باز می‌کنید، هیچ چراغ داخلی وجود نخواهد داشت و صدای کار کردن هیچ فن‌هایی را نخواهید شنید.

اگر به دنبال یخچالی با حالت Sabbath هستید، ال‌جی مدلی می‌سازد که در مجموع ظرفیت 25.5 مکعب را در اختیار شما قرار می‌دهد. ft. حسگرهای داخلی رطوبت و دما را بهینه نگه می دارند تا غذا را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارند. PrintProof™ Finish در این یخچال فولادی ضد زنگ در برابر اثر انگشت و لک مقاوم است و به آن کمک می کند تا ظاهر جدید خود را برای مدت طولانی حفظ کند.
هم اکنون خرید کنید
حالت سبت برای وسایل آشپزی
دامنه

اگر از حالت Sabbath خود در اجاق گاز خود استفاده می کنید، همچنان می توانید مشعل ها را کار کنید اما ویژگی هایی مانند صداها، نمایشگرها و تایمرها غیرفعال خواهند شد. می‌توانید انتظار داشته باشید که فری که در حالت Sabbath کار می‌کند، حالت خاموش شدن خودکار را غیرفعال کند. قبل از اینکه حالت Sabbath را فعال کنید، چراغ فر بسته به وضعیت آن روشن یا خاموش می شود.

سامسونگ 30 اینچی می سازد. محدوده گاز کشویی هوشمند که علاوه بر حالت Sabbath به شما پنج مشعل مهر و موم شده و یک توری می دهد. این فر دارای فناوری کانوکشن برای پخت سریعتر و یکنواخت تر غذا نسبت به اجاق های سنتی است. واحد فعال Wi-Fi به شما امکان می دهد با استفاده از دستیارهای مجازی محبوب، آن را با صدای خود کنترل کنید.walmart
هم اکنون خرید کنید
حالت سبت برای ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی پاییز

برخی از ماشین های ظرفشویی دارای حالت Sabbath هستند که تقریباً مانند سایر دستگاه ها کار می کنند. می توانید انتظار داشته باشید که ماشین ظرفشویی شما صداها، نمایشگرها و چراغ های داخلی را با فعال شدن حالت Sabbath خاموش کند.
اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی جدید هستید، می توانید این ماشین ظرفشویی 24 اینچی را خریداری کنید. واحد داخلی از جنرال الکتریک که گزینه حالت Sabbath را به شما می دهد. دارای چهار چرخه شستشو، 14 تنظیم مکان و عملکرد شستشو با بخار می باشد. Dry Boost در مقایسه با گرما، پلاستیک ها و سایر اقلام سخت خشک را تا سه برابر خشک تر می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۴
tara patso

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی