مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

بدون کولر، تابستان ها می تواند وحشتناک باشد! با این حال، پس از زمستان، باید در مورد بهترین راه برای آماده کردن AC خود برای ذخیره سازی برای فصل فکر کنید. به عنوان یک قطعه بزرگ از تجهیزات که به احتمال زیاد در ارتفاع نامناسبی آویزان است، ذخیره AC می تواند دشوار باشد.

بیشتر افراد از نحوه نگهداری صحیح واحد تهویه مطبوع اینتک خود و آسیب احتمالی ناشی از این کار بی اطلاع هستند. این می تواند باعث فرسودگی زودرس AC و نیاز به تعمیرات بسیار پرهزینه شود.

بسیار مهم است که کولر گازی خود را برای زمستان به درستی ذخیره کنید. این برای حفظ استحکام و عملکرد دستگاه و عاری از آلودگی و شکستگی بسیار مهم است. اگر واحد خود را در پنجره رها کنید، می توانید ناراحتی ناشی از سرما را در خانه تجربه کنید.

تهویه مطبوع شما ممکن است در طول تابستان به دلیل آب و هوای نامنظم از کار بیفتد، که می تواند باعث یخ زدن آب در داخل شود. با این حال چگونه؟ اگر آن را نصب کنید، گرما از شکاف های بین پنجره و واحد تهویه مطبوع عبور می کند. خانه شما ممکن است سردتر از حد معمول احساس شود و هزینه های گرمایش شما را افزایش دهد. در این پست وبلاگ به چند پیشنهاد برای زمستانی کردن کولر گازی Intec شما می پردازیم.

تهویه مطبوع پنجره (در صورت امکان) باید برداشته شود.

اولین و واضح ترین گام این است که مطمئن شوید قبل از برداشتن دستگاه برق را خاموش کرده اید. در صورت تمایل دستگاه تهویه مطبوع را با دقت و با احتیاط خارج کنید. بدون کمک شخص دوم، هرگز کولر گازی پنجره ای را خارج نکنید. آن را برای زمستان در یک مکان سرد و خشک مانند اتاق ابزار، انبار یا سرپناه قرار دهید که در آن امن باشد.

سیستم تهویه مطبوع را برای هر گونه آسیب بررسی کنید.

قبل از اینکه واحد AC خود را کنار بگذارید، آن را از نظر هرگونه آسیب الکتریکی یا فیزیکی به درستی بررسی کنید و قطعات آسیب دیده را تعمیر کنید. با این کار می توانید از آماده شدن کولر گازی خود برای تابستان اطمینان حاصل کنید. اگر برای رزرو سرویس به کمک نیاز دارید، برنامه «One Dios» را دانلود کنید، یک فروشگاه یک‌جا برای همه نگرانی‌ها و سؤالات AC شما.

واحد AC شما در بیرون باید تمیز باشد.

ممکن است از اینکه چقدر مردم به ندرت تهویه مطبوع خود را تمیز می کنند، شوکه شوید، حتی اگر این امر کاملاً واضح به نظر می رسد. قسمت بیرونی AC شما باید با استفاده از یک پارچه یا اسفنج به آرامی تمیز شود.

داخل کولر گازی خود را تمیز کنید.

ممکن است لازم باشد یک تکنسین ماهر خدمات AC را برای تمیز کردن این بخش استخدام کنید زیرا کاملا بی نظم خواهد بود. یک متخصص تشت آب، فیلترهای هوا، کویل‌های کندانسور، خراش‌ها و خراش‌ها را بررسی می‌کند تا مشخص کند که آیا نیاز به تمیز کردن یا تعویض دارند. با کمک اپلیکیشن One Dios می توانید به سرعت درخواست خدمات تعمیر و نگهداری کولر گازی خود را برای هر برندی از جمله سامسونگ، پاناسونیک، ال جی، هیتاچی، دایکین، کریر، ولتاس و غیره ارسال کنید. آماده استفاده در هنگام فرا رسیدن تابستان.   paeez.shop

یک پوشش زمستانی تهیه کنید.

بیرونی دستگاه تهویه مطبوع شما با یک پوشش گرمایی زمستانه در برابر اشکالات، آلودگی و هوای سرد محافظت می شود. این باعث حفظ سلامت سیستم تهویه مطبوع شما می شود. از آنجایی که اندازه های مختلفی دارد، قبل از خرید کاور AC خود را اندازه بگیرید. برای معاملات لوازم جانبی AC، One Dios را بررسی کنید.

اگر آن را ذخیره نمی کنید، آن را بپوشانید

فرض کنید نمی خواهید کولر گازی خود را در طول زمستان بیرون بیاورید و آن را ذخیره کنید. سپس بهتر است آن را با یک پوشش مخصوص کولر گازی بپوشانید تا از کولرهای خود در برابر آب و هوای نامناسب محافظت کنید. پوشاندن کولر گازی علاوه بر کاهش کشش باعث افزایش طول عمر آن می شود. پوشش را می توان از هر کسی خریداری کرد.

نتیجه  پاییز

امیدواریم اطلاعات بالا مشخص کرده باشد که انتخاب برترین برندهای تهویه مطبوع موجود در هند چقدر حیاتی است. اگر می خواهید راحتی در خانه خود را افزایش دهید، فورا یک کولر گازی اینتک خریداری کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۵
tara patso

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی