مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

تحولات در بخش لوازم خانگی

جمعه, ۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳ ق.ظ

تحولات در بخش لوازم خانگی: گفتگو با مارکو گورزونی

نوآوری، زیبایی شناسی و فناوری، اینها ویژگی های لوازم خانگی جدید هستند که به طور فزاینده ای به قهرمانان محیط آشپزخانه و عناصر واقعی مبلمان تبدیل می شوند. تولیدکنندگان در این بخش تصمیم گرفته اند روی چه چیزی تمرکز کنند؟ طیف وسیعی از وسایل آشپزی چگونه در حال تکامل است؟

با حمایت Marco Guerzoni، مدیر بازاریابی Glem Gas SpA، یک شرکت ایتالیایی متخصص در تولید لوازم پخت و پز، ما برخی از سناریوهای آینده بخش لوازم خانگی را با تمرکز بر لوازم پخت و پز تجزیه و تحلیل می کنیم.

به طور خاص، در این مقاله به موارد زیر می پردازیم:

    Glem Gas: مروری بر این شرکت
    تحولات در بخش لوازم خانگی
    همکاری SLIM و Glem Gas

paeez.shop

روند لوازم خانگی بزرگ و کوچک در سال 2022 چگونه است؟
روی دکمه زیر کلیک کنید و اینفوگرافیک اختصاص داده شده به روند لوازم خانگی را کشف کنید.

 
Glem Gas: مروری بر این شرکت
صبح بخیر دکتر گورزونی، قبل از شروع مصاحبه، می توانید در مورد نقش خود در گلم گاز به ما بگویید؟ شرکت شما چه کار میکند؟

Glem Gas SpA بیش از 60 سال است که در زمینه تولید لوازم پخت و پز ساخته شده در ایتالیا به ویژه در مودنا فعالیت می کند و با افتخار از ارزش ها و هویت یکپارچه خود که در سطح جهانی از این سرزمین به رسمیت شناخته شده است حمایت می کند. گلم گاز در حال حاضر محصولات خود را در بیش از 60 کشور در سراسر جهان توزیع می کند و به رسالت خود یعنی "متخصص در آشپزی" وفادار می ماند و با توجه وسواس زیادی به تمام جزئیات به منظور دستیابی به محصولاتی بهینه از نظر عملکرد و ارگونومی، زیباتر است. و در عین حال قابل دسترسی امروزه این شرکت با عزم راسخ به سفر خود ادامه می‌دهد و همچنان با الهام گرفتن از میهن خود و افرادی که بخشی از آن هستند، با روحیه‌ای فعالانه و با توجه به مسائل منطقی‌سازی منابع و صرفه‌جویی در انرژی، تغییرات را در آغوش می‌گیرند.

نقش من در شرکت به مدیریت بازاریابی گروهی مربوط می شود: به طور خاص، بخش بازاریابی استراتژیک را مدیریت می کنم و ارتباطات برندهای مختلف Glem Gas را هماهنگ می کنم. من همچنین به عنوان عضوی از هیئت مدیره شرکت در سطح مدیریت نقش دارم.

فورنو گلم گاز

 پاییز
 
تحولات در بخش لوازم خانگی
بخش لوازم خانگی در سال های اخیر چگونه تغییر کرده است؟

مشخصه دو سال گذشته در سطح جهانی تقاضای غیرعادی برای محصولات ناشی از این واقعیت است که همه‌گیری و اثرات آن مصرف را به سمت محیط خانه سوق داده است. بنابراین این بخش از این رشد قابل توجه بهره برده است، در حالی که در عین حال باید با وضعیت بسیار بحرانی در سمت عرضه کنار بیاید، جایی که در دسترس بودن مواد خام، اجزاء و هزینه های حمل و نقل مربوطه بر پویایی تولید کل بخش تأثیر گذاشته است.

از نظر روند، صنعت لوازم خانگی تمایلات تکاملی خود را طی سال‌ها به سمت محصولاتی که تجربه کاربری بهتر، قابلیت‌های جدید، فناوری‌ها و بهره‌وری انرژی را ارائه می‌دهند تأیید کرده است. اثر تورمی این ماه ها کم نیست و بدون شک پویایی های آینده صنعت را تحت تاثیر قرار خواهد داد، نه از نظر تغییرات، بلکه قطعا در زمان گذار به فناوری های جدید.
 
 
لوازم خانگی و نوآوری های تکنولوژیکی: روندهای حال حاضر چیست؟

با گسترش اینترنت اشیا، امروزه نمی‌توان از صحبت در مورد خانه‌های هوشمند با توجه به کل بخش لوازم خانگی اجتناب کرد. اتصال و فناوری به طور فزاینده ای در زندگی روزمره ادغام خواهند شد و واضح است که این روند رو به رشدی است.
در چنین زمینه ای، اتصال و سادگی لزوماً به طور فزاینده ای دست به دست هم خواهند داد. در Glem Gas، رویکرد ما این است که محصولی را ارائه کنیم که استفاده از آن ساده باشد و برای بسیاری در دسترس باشد، جایی که کاربر بتواند با تعامل با آن، بدون گم شدن در موارد فنی یا حرکات غیرطبیعی، بیشترین بهره را از آن ببرد.

 فورنی_گلم_گاز
 
 فروشگاه پاییز
روند طراحی لوازم آشپزخانه جدید از نظر زیبایی و طراحی چگونه است؟

امروزه این دستگاه به عنوان قهرمان واقعی آشپزخانه و یک عنصر مبلمان در نظر گرفته می شود: چه بسیار مینیمال و مدرن باشد، چه طوری طراحی شده باشد که کاملاً با کابینت ادغام شود یا با شخصیت و رنگی جذاب طراحی شده باشد تا از همان نگاه اول توجه را به خود جلب کند. .

گلم گاز می خواهد لوازمی بسازد که به بهترین شکل ممکن با هم ارتباط برقرار کرده و هویت سبک خود را منتقل کنند. فقط به خط جدید فر Dinamico ما فکر کنید، با سبک اصلی و خطوط همیشه متحرک خود با ارجاع قوی در چارچوب در به سنت مکانیکی قلمرو Emilian (سوپر خودرو)، یا خط Riflexo با زیبایی‌شناسی بسیار منطقی و ضروری. رنگ نقش مهمی را ایفا می کند، هم در محدوده های مستقل ما، به Specialista فکر کنید، و هم در طیف جدید اجاق ها و اجاق های توکار ما. این به محصول شخصیت می بخشد و به کاربر اضافه می کند

: گفتگو با مارکو گورزونی

نوآوری، زیبایی شناسی و فناوری، اینها ویژگی های لوازم خانگی جدید هستند که به طور فزاینده ای به قهرمانان محیط آشپزخانه و عناصر واقعی مبلمان تبدیل می شوند. تولیدکنندگان در این بخش تصمیم گرفته اند روی چه چیزی تمرکز کنند؟ طیف وسیعی از وسایل آشپزی چگونه در حال تکامل است؟

با حمایت Marco Guerzoni، مدیر بازاریابی Glem Gas SpA، یک شرکت ایتالیایی متخصص در تولید لوازم پخت و پز، ما برخی از سناریوهای آینده بخش لوازم خانگی را با تمرکز بر لوازم پخت و پز تجزیه و تحلیل می کنیم.

به طور خاص، در این مقاله به موارد زیر می پردازیم:

    Glem Gas: مروری بر این شرکت
    تحولات در بخش لوازم خانگی
    همکاری SLIM و Glem Gas

 

روند لوازم خانگی بزرگ و کوچک در سال 2022 چگونه است؟
روی دکمه زیر کلیک کنید و اینفوگرافیک اختصاص داده شده به روند لوازم خانگی را کشف کنید.

 
Glem Gas: مروری بر این شرکت
صبح بخیر دکتر گورزونی، قبل از شروع مصاحبه، می توانید در مورد نقش خود در گلم گاز به ما بگویید؟ شرکت شما چه کار میکند؟

Glem Gas SpA بیش از 60 سال است که در زمینه تولید لوازم پخت و پز ساخته شده در ایتالیا به ویژه در مودنا فعالیت می کند و با افتخار از ارزش ها و هویت یکپارچه خود که در سطح جهانی از این سرزمین به رسمیت شناخته شده است حمایت می کند. گلم گاز در حال حاضر محصولات خود را در بیش از 60 کشور در سراسر جهان توزیع می کند و به رسالت خود یعنی "متخصص در آشپزی" وفادار می ماند و با توجه وسواس زیادی به تمام جزئیات به منظور دستیابی به محصولاتی بهینه از نظر عملکرد و ارگونومی، زیباتر است. و در عین حال قابل دسترسی امروزه این شرکت با عزم راسخ به سفر خود ادامه می‌دهد و همچنان با الهام گرفتن از میهن خود و افرادی که بخشی از آن هستند، با روحیه‌ای فعالانه و با توجه به مسائل منطقی‌سازی منابع و صرفه‌جویی در انرژی، تغییرات را در آغوش می‌گیرند.

نقش من در شرکت به مدیریت بازاریابی گروهی مربوط می شود: به طور خاص، بخش بازاریابی استراتژیک را مدیریت می کنم و ارتباطات برندهای مختلف Glem Gas را هماهنگ می کنم. من همچنین به عنوان عضوی از هیئت مدیره شرکت در سطح مدیریت نقش دارم.

فورنو گلم گاز

 پاییز
 
تحولات در بخش لوازم خانگی
بخش لوازم خانگی در سال های اخیر چگونه تغییر کرده است؟

مشخصه دو سال گذشته در سطح جهانی تقاضای غیرعادی برای محصولات ناشی از این واقعیت است که همه‌گیری و اثرات آن مصرف را به سمت محیط خانه سوق داده است. بنابراین این بخش از این رشد قابل توجه بهره برده است، در حالی که در عین حال باید با وضعیت بسیار بحرانی در سمت عرضه کنار بیاید، جایی که در دسترس بودن مواد خام، اجزاء و هزینه های حمل و نقل مربوطه بر پویایی تولید کل بخش تأثیر گذاشته است.

از نظر روند، صنعت لوازم خانگی تمایلات تکاملی خود را طی سال‌ها به سمت محصولاتی که تجربه کاربری بهتر، قابلیت‌های جدید، فناوری‌ها و بهره‌وری انرژی را ارائه می‌دهند تأیید کرده است. اثر تورمی این ماه ها کم نیست و بدون شک پویایی های آینده صنعت را تحت تاثیر قرار خواهد داد، نه از نظر تغییرات، بلکه قطعا در زمان گذار به فناوری های جدید.
 
 
لوازم خانگی و نوآوری های تکنولوژیکی: روندهای حال حاضر چیست؟

با گسترش اینترنت اشیا، امروزه نمی‌توان از صحبت در مورد خانه‌های هوشمند با توجه به کل بخش لوازم خانگی اجتناب کرد. اتصال و فناوری به طور فزاینده ای در زندگی روزمره ادغام خواهند شد و واضح است که این روند رو به رشدی است.
در چنین زمینه ای، اتصال و سادگی لزوماً به طور فزاینده ای دست به دست هم خواهند داد. در Glem Gas، رویکرد ما این است که محصولی را ارائه کنیم که استفاده از آن ساده باشد و برای بسیاری در دسترس باشد، جایی که کاربر بتواند با تعامل با آن، بدون گم شدن در موارد فنی یا حرکات غیرطبیعی، بیشترین بهره را از آن ببرد.

 فورنی_گلم_گاز
 
 
روند طراحی لوازم آشپزخانه جدید از نظر زیبایی و طراحی چگونه است؟

امروزه این دستگاه به عنوان قهرمان واقعی آشپزخانه و یک عنصر مبلمان در نظر گرفته می شود: چه بسیار مینیمال و مدرن باشد، چه طوری طراحی شده باشد که کاملاً با کابینت ادغام شود یا با شخصیت و رنگی جذاب طراحی شده باشد تا از همان نگاه اول توجه را به خود جلب کند. .

گلم گاز می خواهد لوازمی بسازد که به بهترین شکل ممکن با هم ارتباط برقرار کرده و هویت سبک خود را منتقل کنند. فقط به خط جدید فر Dinamico ما فکر کنید، با سبک اصلی و خطوط همیشه متحرک خود با ارجاع قوی در چارچوب در به سنت مکانیکی قلمرو Emilian (سوپر خودرو)، یا خط Riflexo با زیبایی‌شناسی بسیار منطقی و ضروری. رنگ نقش مهمی را ایفا می کند، هم در محدوده های مستقل ما، به Specialista فکر کنید، و هم در طیف جدید اجاق ها و اجاق های توکار ما. این به محصول شخصیت می بخشد و به کاربر اضافه می کند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۱
tara patso

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی