مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

 

ترکیب ماشین لباسشویی و خشک کن یک منبع حیاتی برای هر خانه ای است. یک خانه شلوغ ممکن است به چندین بار لباسشویی در هفته یا حتی هر روز نیاز داشته باشد، بنابراین باید بدانید که می توانید به ماشین لباسشویی و خشک کن خود اعتماد کنید. بنابراین، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند یک جفت لوازم لباسشویی را پیدا کنید که بهترین کارایی را در خانه شما داشته باشند.

سبک های مطابقت از یک سازنده paeez.shop

ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه ماشین لباسشویی و خشک کن جدید شما با هم کار می کنند، خرید یک جفت همسان از همان سازنده است. نه تنها لوازم جدید شما احتمالاً به عملکردهای تکمیلی مجهز می شوند که استفاده از آنها را آسان تر می کند، بلکه احتمالاً ظاهری مشابه با دکوراسیون اتاق لباسشویی شما نیز دارند.

به دنبال مدل های Stackable باشید

وقتی فضای محدودی در داخل خانه خود دارید، باید وسایل لباسشویی روی هم را در نظر بگیرید. در حالی که ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌های روی هم کوچک‌تر هستند، اما در اتاق‌های خشک‌شویی یا آپارتمان‌های کوچک صرفه‌جویی در فضای بسیار خوبی ایجاد می‌کنند. به‌علاوه، لوازم لباس‌شویی قابل انباشته معمولاً طوری طراحی می‌شوند که به صورت یکپارچه کار کنند، حتی اگر واقعاً از نظر فنی دستگاه‌های مجزا باشند.

کنترل های تابع را در نظر بگیرید

مانند بسیاری از وسایل دیگر در اطراف خانه شما، لوازم لباسشویی نیز در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. به عنوان مثال، بسیاری از ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌های مدرن برای فروش دارای اتصال Wi-Fi هستند که به شما امکان می‌دهد وسایل خود را از راه دور کنترل و نظارت کنید. اینکه آیا این ویژگی برای شما جذاب است یا نه، بستگی به این دارد که می‌خواهید خانه‌تان تا چه حد از فناوری آگاه باشد.

حتی اگر یک ماشین لباسشویی و خشک کن ساده را ترجیح می دهید، باید به برنامه ها و عملکردهای موجود نگاه کنید. به عنوان مثال، ممکن است لوازم لباسشویی را ترجیح دهید که دارای برنامه هایی برای شستشوی سریع، بارهای دمایی مختلف و حتی کاهش چین و چروک هستند. این برنامه‌ها برای ویژگی‌های بار خاص طراحی شده‌اند تا بهترین نتایج تمیز کردن را در حین مراقبت از پارچه‌های شما ارائه دهند. sumsung

ارزیابی ظرفیت  lg

یکی از مهم ترین ملاحظات هنگام خرید ماشین لباسشویی و خشک کن جدید این است که از اندازه کافی برای نیازهای خانواده اطمینان حاصل کنید. اگر تنها زندگی می‌کنید، یا فقط شما و شریک زندگی‌تان هستید، وسایل خشک‌شویی کوچک‌تر ممکن است کافی باشد، اما اگر خانواده بزرگ‌تری دارید، احتمالاً به چیزی اساسی‌تر نیاز دارید. در حالی که یک دستگاه بزرگتر انرژی بیشتری مصرف می کند، به این معنی است که بارهای کمتری را در هفته انجام می دهید، که استرس زیادی را از رسیدگی به نیازهای لباسشویی خانواده شما از بین می برد.  پاییز

مدل های HE را در نظر بگیرید

لوازم لباسشویی HE یا High Efficiency به گونه ای طراحی شده اند که در عین استفاده از آب و انرژی کمتر، نظافت عالی را ارائه دهند. اگرچه این وسایل احتمالاً در ابتدا هزینه بیشتری خواهند داشت، اما کاهش مصرف آب و انرژی به این معنی است که می توانید این هزینه اضافی را با قبض های آب و برق کمتر جبران کنید. ماشین‌های لباسشویی با راندمان بالا به مواد شوینده ویژه HE نیاز دارند، زیرا مواد شوینده لباس‌های معمولی کف زیادی تولید می‌کنند که می‌تواند مشکلات لباس‌شویی را ایجاد کند. ماشین‌های لباسشویی با راندمان بالا به‌عنوان مدل‌های لودر بالا یا لودر جلو در دسترس هستند، بنابراین شما همچنان می‌توانید سبک دلخواه خود را انتخاب کنید و از لباس‌های سبزتر لذت ببرید.

به کارایی نگاه کنید فروشگاه پاییز

همانطور که در بالا ذکر شد، بهره وری برای اکثر صاحبان خانه یک نکته حیاتی است. چه بخواهید در قبض های انرژی خود صرفه جویی کنید یا سبک زندگی سبزتری را در پیش بگیرید، هنگام خرید لوازم خانگی، باید به رتبه بهره وری توجه کنید. مدل‌های کارآمد انرژی نه تنها قبض‌های آب و برق را کاهش می‌دهند، بلکه کاهش مصرف انرژی و آب به شما کمک می‌کنند تا سهم خود را برای محیط زیست انجام دهید. برچسب انرژی ستاره به شما کمک می کند تا ماشین های لباسشویی و خشک کن هایی را که استانداردهای کارایی دولتی را رعایت کرده اند شناسایی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۸
tara patso

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی