مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

بسیاری از یخچال‌ها با یک کشو دستی عرضه می‌شوند که محصولات شما را برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه می‌دارد. اینها اغلب در پایین فضای یخچال قرار دارند و برخی افراد اگر معمولاً محصولات تازه بیشتری بخرند، موارد اضافی را خریداری می کنند. اما، برخی از مردم نمی دانند که کشوی ترد چگونه کار می کند، و اغلب به عنوان فضای ذخیره سازی برای چیزهایی که در قفسه یخچال قرار نمی گیرند استفاده می شود. در این مقاله نحوه عملکرد یک کشو ترد و نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

کشو کریسپر چگونه کار می کند؟

پاییز

کشوی کریسپر از بقیه قسمت های یخچال جدا شده است و در مقایسه با بقیه دستگاه رطوبت کمتر یا بالاتری دارد. یخچال‌هایی هستند که دارای چندین کشو با تنظیمات رطوبت از پیش تنظیم شده هستند و سایرین به کاربر اجازه می‌دهند سطح رطوبت خود را تنظیم کنند. تنظیم رطوبت ساده است. در صورت نیاز به رطوبت بالا و دریچه کوچک در پشت کشو بسته می شود و این محفظه را آب بندی می کند. اگر به رطوبت کمتری نیاز دارید، همان دریچه باز می شود و این اجازه می دهد تا مقداری از رطوبت در کشوی کریسپر خارج شود. بخش دشوار این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را در کشوی ترد ذخیره کنید و رطوبتی که برای انواع مختلف محصولات تازه نیاز دارید.

چه محصولی در کشو کریسپر ذخیره می شود؟

در صورت نیاز به فضای اضافی، می توانید هر نوع غذایی را در یک کشوی ترد نگهداری کنید. اما، یک کشوی ترد اگر برای نگهداری محصولات تازه شما استفاده شود، همیشه بهتر کار خواهد کرد. اگر متوجه شدید که مقدار زیادی محصول را دور می اندازید زیرا ظرف چند روز خراب می شود، کشوی ترد شما جواب می دهد. قبل از اینکه شروع به قرار دادن تمام محصولات در کشوهای ترد کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که تنظیمات رطوبت بالا و پایین وجود دارد. اگر محصول را در کشوی کریسپر اشتباه قرار دهید، ممکن است به خوبی ذخیره نشود و آسیب ببیند. انواع مختلف محصولات به سطوح مختلف رطوبت نیاز دارند، و در ادامه این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

ذخیره سازی محصول با رطوبت کم walmart

غذاهایی که با افزایش سن تمایل به پوسیدگی دارند و خراب می شوند باید در کشوی کریسپر با رطوبت کم نگهداری شوند. این شامل غذاهایی مانند میوه‌ها می‌شود که به راحتی رطوبت خود را از دست نمی‌دهند، اما با کاهش کیفیت، گازهای خود را منتشر می‌کنند. دریچه باز در کشوی ترد اجازه می دهد تا آن گازها خارج شوند و این به محصول کمک می کند تا برای مدت طولانی تری تازه بماند. در اینجا برخی از غذاهای رایجی که باید در کشوهایی با رطوبت کم نگهداری شوند آورده شده است. آنها سیب، گلابی، انگور، هلو و آووکادو هستند. paeez.shop

ذخیره سازی محصولات با رطوبت بالا

بیشتر سبزیجات چلیپایی، سبزی‌های برگ‌دار و برخی از میوه‌های نرم‌تر با افزایش سن پژمرده می‌شوند و باید در یک کشو با رطوبت بالا نگهداری شوند. این نوع مواد غذایی در حین ذخیره سازی تمایل زیادی به انتشار گاز ندارند، اما رطوبت خود را از دست می دهند. همانطور که از نام آن پیداست، یک کشوی ترد که روی رطوبت بالا تنظیم شده است، سبزیجات را ترد و تازه نگه می دارد. برخی از نمونه های اصلی مواد غذایی که نیاز به نگهداری رطوبت بالا دارند عبارتند از کلم بروکلی، هویج، خیار، توت فرنگی و کاهو.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۶
tara patso

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی