مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

یک دستگاه کارآمدتر بدون شک می‌تواند زندگی شما را آسان‌تر کند، و این به ویژه در مورد کار در آشپزخانه صادق است. در دهه گذشته، ما تعدادی نوآوری در آشپزخانه با فناوری پیشرفته داشته ایم که فراتر از محدوده بودجه متوسط بوده است. اما، این فناوری‌ها بالغ شده‌اند، مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌شوند و ما شروع به دیدن آنها در بسیاری از لوازم جدید کرده‌ایم. در این مقاله، پنج نوآوری جدید و هیجان انگیز آشپزخانه را بررسی خواهیم کرد تا زندگی شما را بهتر کند.

https://paeez.shop/

فروشگاه پاییز

اسکنر بارکد مایکروویو

بسیاری از مردم از زمان مورد نیاز برای پخت و پز یا یخ زدایی در مایکروویو مطمئن نیستند و این می تواند به نتایج کمتر از چشمگیر منجر شود. برخی از به روزترین اجاق های مایکروویو که در بازار عرضه می شوند ممکن است دارای اسکنر بارکد باشند. اسکنر بارکد مایکروویو با خواندن بارکد روی بسته بندی مواد غذایی شما، به طور خودکار تنظیمات صحیح را تنظیم می کند. این همه حدس‌ها و ریاضیات را از فرآیند حذف می‌کند و نتایج مایکروویو شما بهبود می‌یابد.

2. اتصال WiFi

با یک نگاه معمولی به اطراف خود در هر مکانی، تعداد زیادی از مردم در حال چک کردن تلفن های هوشمند خود را نشان می دهد. دنیای ما اکنون از طریق وای فای متصل شده است که به تعدادی از احتمالات جالب منجر می شود. یک گوشی هوشمند با یک برنامه همراه ابزاری عالی برای کنترل از راه دور دستگاه های هوشمند در خانه شما است. اکنون می‌توانیم بسیاری از جنبه‌های خانه‌مان را از راه دور تنظیم کنیم، و این شامل پیش گرم کردن فر در حین بازگشت از محل کار به خانه است.

3. اجاق های Trivection

برای چندین دهه ما از اجاق های همرفتی برای بهبود سرعت و کارایی فرآیند پخت و پز استفاده کرده ایم. اما جنرال الکتریک اکنون نوع جدیدی از فناوری اجاق گاز را منتشر کرده است که احتمالاً در سال های آینده محبوب تر خواهد شد. این به عنوان "فناوری اجاق های تریویکشن" شناخته می شود و از ترکیبی از سه روش پخت مختلف استفاده می کند. یک اجاق سه‌کشی از فرآیندهای همرفتی، مایکروویو و پخت حرارتی برای پختن غذا در کسری از زمان استفاده می‌کند.

4. اجاق های تبلت

walmart

در حال حاضر، این هنوز یک مفهوم است، اما Whirlpool یک نمونه اولیه "Enteractive Cooktop" را که دارای "سطح کنترل سبک تبلت" است، رونمایی کرده است. در اصل، این یک رابط میز حساس به لمس است که شبیه چیزی خارج از یک فیلم علمی تخیلی است. کاربر گلدان خود را روی سطح صاف قرار می دهد و سپس با انگشت خود دایره ای را در اطراف پایه گلدان می کشد. سپس این دایره مشخص شده به سطح داغ پخت تبدیل می شود و کاربر فقط باید دما و زمان پخت مورد نظر را تنظیم کند. اجاق گاز تعاملی همچنین می‌تواند اطلاعات دستور غذا، محتویات فعلی یخچال هوشمند و به‌روزرسانی‌ها را از طریق یک برنامه، پیامک یا تماس تلفنی نمایش دهد. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم این فناوری به کجا منتهی خواهد شد و چقدر ممکن است در آینده مفید باشد.

5. hmazon

WiFi Enabled Instantpot

Instantpot از زمان معرفی خود یک تغییر مطلق بازی بوده است و افراد زیادی در سال های اخیر یکی از آن ها را خریداری کرده اند. برای افراد ناآشنا، یک دیگ فوری یک زودپز با کامپیوتر است که می تواند بسیاری از غذاها را در حدود نصف زمان گرم کرده، بخارپز کرده و بپزد. اکنون همه چیز با یک Instantpot که دارای اتصالات WifFi برای کنترل از راه دور است، جالب تر می شود. به سادگی از طریق الکسا یا یک برنامه به Instantpot متصل شوید و می توانید فرآیند پخت و پز را مستقیماً از تلفن هوشمند خود در زمان واقعی مدیریت کنید. پاییز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۶
tara patso

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی