مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

مارکتینو

معرفی و نقد بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

معامله با اجاق‌ها القایی چیست؟

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۵۱ ب.ظ

بسیاری از مردم اصطلاح "اجاق القایی" را شنیده اند، اما آنها واقعاً مطمئن نیستند که این به چه معناست. این مایه تاسف است زیرا اجاق گاز القایی روشی عالی برای پخت کامل غذا است و در عین حال استفاده از آن نسبت به روش های دیگر ایمن تر است. در این نوع پخت به جای کویل گرم شده یا شعله باز از انرژی الکترومغناطیسی استفاده می شود. یک اجاق گاز القایی از این میدان الکترومغناطیسی برای گرم کردن ظروف استفاده می‌کند و این یک روش بسیار کارآمد برای پخت و پز است. بیایید نگاهی دقیق‌تر به اجاق‌های القایی بیندازیم، مزایا و معایب را بررسی کنیم و به شما کمک کنیم تا یک تصمیم خرید آگاهانه بگیرید.

فزوشگاه پاییز

به دنبال یک اجاق گاز جدید هستید؟

اگر به دنبال یک اجاق گاز جدید هستید، ممکن است وسوسه شوید که با یک مشعل گازی آزمایش شده یا سیستم کویل برقی گرم شده بروید. بیایید با آن روبرو شویم، ما همیشه وسوسه می‌شویم که با آنچه می‌دانیم پیش برویم، اما اجاق‌های القایی مزایای قابل توجهی دارند. به عنوان مثال: آب را می توان در عرض چند دقیقه به جوش آورد، و این می تواند مقدار زیادی از زمان آماده سازی غذا را برای یک خانواده معمولی ذخیره کند. بیایید به برخی دیگر از مزایای کلیدی استفاده از اجاق گاز القایی نگاهی بیندازیم.

4 مزیت اجاق گاز القایی

    زمان‌های حرارت‌دهی سریع‌تر: زمان‌های حرارت‌دهی سریع‌تر ذکر شده، زمان‌های کلی پخت را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. اگرچه ممکن است فوراً متوجه این موضوع نشوید، این افزایش بهره وری انرژی منجر به کاهش قبض انرژی برای خانه شما می شود.
    کنترل دقیق حرارت: یک اجاق گاز القایی دارای کنترل های بسیار دقیقی است که به شما امکان می دهد دمای ایده آل را برای جوشیدن، ذوب کردن، جوشیدن یا هر کار دیگری تنظیم کنید. این امر نیاز به مشعل گازی را که اکثر مردم برای دستیابی به این نوع کنترل گرمایش استفاده می کنند، نفی می کند.
    ایمنی بهبود یافته: ما در مقدمه به طور خلاصه به این موضوع پرداختیم، یک اجاق گاز القایی بسیار ایمن تر است زیرا در تابه مورد استفاده داغ است. سطح اجاق گاز القایی در لمس خنک می ماند و نمی توانید انگشتان خود را بسوزانید. اگر دوست دارید با بچه هایتان آشپزی کنید، اجاق گاز القایی یک گزینه عالی است.
    تمیز کردن آسان تر: از آنجایی که مواد غذایی ریخته شده روی سطح خنک اجاق گاز القایی پخته نمی شوند، تمیز کردن آن آسان تر است. در بیشتر موارد، یک پاک کردن ساده با یک اسفنج یا پارچه مرطوب کافی است.

آیا اجاق القایی کامل است؟

amazon

اگر همه اینها بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد، ممکن است حرف شما درست باشد و اجاق گاز القایی ممکن است برای همه مناسب نباشد. بیایید نگاهی به معایب بیندازیم. پاییز

    هزینه ورودی بالاتر: اجاق گاز القایی گرانتر از گاز یا برق جایگزین است. تنها انواع تابه هایی که با میدان الکترومغناطیسی تولید شده توسط اجاق گاز القایی سازگار هستند، چدن یا تابه های مخصوص مغناطیسی هستند. این تابه ها می توانند گران تر باشند، اما اگر در اطراف خرید کنید، می توانید معاملات خوبی دریافت کنید.
    منحنی یادگیری با شیب زیاد: زمانی که آشپزی با اجاق القایی را یاد می گیرید، باید بسیاری از تکنیک های پخت استاندارد را فراموش کنید. این ممکن است زمان بر باشد، و این احتمال وجود دارد که شما در این مسیر اشتباه کنید تا زمانی که راحت تر شوید. زمان گرمایش بسیار سریعتر است. شما به مواد اولیه خود نیاز دارید زیرا ممکن است پس از شروع به جستجو وقت نداشته باشید. https://walmart.comwalmart

همانطور که می بینید، خرید اجاق گاز القایی برای خانه شما مزایا و معایب قابل توجهی دارد. اگر به آشپزی سریع و کارآمد علاقه دارید، احتمالاً از استفاده از این نوع اجاق گاز لذت خواهید برد. اما، اگر بودجه کمتری دارید یا از صرف زمان برای پخت و پز لذت می برید، ممکن است بخواهید به جای آن یک اجاق گاز برقی یا گازی انتخاب کنید.

paeez.shop

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۶
tara patso

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی